2011. január 5., szerda

új

Sziasztok!
A feji vasárnap vagy szombaton jön, de ez nem is a lényeg, hanem csak úgy novella szerűen elkezdtem írni egy másik twilight fanfic-et és a véleményeteket szeretném hogy feltegyem-e azt is vagy csak maradjon meg nkm.
A történet nem kidolgozok, semmi csak megy folyamatosan, ami éppen eszembe jut, tehát ha van vkinkek kedve beszállni nyugodtan jelentkezhet: a történet csak annyi hogy a Cullen család Torontóban él.
De Alice látott egy lányt aki szerelmes lesz Edwardba és viszont. De a lány nagy nehezen jutna el Torontóba (értsd:  minden baja történne  a lelkével), de Alice, Jasperrel és Edwarddal megy el a városban. Viszont a két fiú nem tud semmit. Így megkezdődik az ismeretség, egyenlőre a szállodáig jutottam csak el:d, de ha kérnétek akkor fele fele arányban menni tovább a töri ha egyedül csinálnám, de az első 3 oldal meg  van füzetben.:)
Kint lesz erről egy szavazás, hogy szeretnétek-e vagy sem aki ír véleményt is az megköszönöm:D:D

1 megjegyzés:

  1. szió.
    nekem tetszene a története. szerintem érdemes belekezdened:P én mindent elolvasok amit írsz :D.
    hajrá.
    puszi: Ági

    VálaszTörlés