2011. január 25., kedd

Blog díj




5 embernek lehet tovább adni, akiknek a blogját te legjobban szereted. Le kell írni, hogy miért szereted blogját. És még 5 dolgot le kell írni magadról. Akiknek tovább adod, azokat valamilyen módon értesíteni kell
és köszi Bogsee a díjat, mait alá írtál az meg mosolygásra késztettet:)

A  nagy 5-ös:D

1. Még mindig imádom a Twilight -ot:)
2. Nem mondhatni hogy sok barátom van, de akik azok azzal  nagyon kijövünk igaz barátok:)
3.Lusta vagyok sok mindenhez, de most fogadalmat tettem magamnak:) ( senki nem tudja mázlira mi az)
4. kiderült "elvileg", hogy jó hangom van, bár én nem nagyon hiszek benne
5. benne vagyok a kosár csapatban:)



 1:Caroline  
   azért mert nagyon jó a története és jól is fogalmaz:D
2:Nikol12
mert , amit kihozott, csak egyre jobb és jobb, az ötletei meg nagyon jók és ha az ember egy fejezetett is elolvas mér a többit szinte falja:)
3.Szerelemre hangolva
  a fogalmazásban  nagyon jó, az olvasot végig izgalomba hozza, és szinte már epekedve várják a folytatást:D

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm, hogy úgy gondolod, hogy jól tudok fogalmazni és mindig izgalomban tartják az olvasókat a fejezetek. Sokszor megszenvedtem azért, hogy másoknak is tetsszen, amit írok, úgyhogy jó látni, hogy van akinek tetszik. És az még jobb, hogy ezek szerint olvasod a blogom! Még egyszer köszi!!!! Puszi

    VálaszTörlés