2011. február 1., kedd

 5 embernek kell tovább adni és 5 dolgot kell írni magadról...

sziasztok! Havi második díj, és ez is annyira tetszik, meg az előző is :)
És köszönöm :

EsztiIi-nek   

és csak hogy tud, olvasom a te blogodat is:) csupán nem cementelek, azt majd nyáron, most inkább másra koncentráol. jaj lenne már nyár:)) Szerintem ti is várjátok, nem csak én:D

és a következő nagy 5-ös, kiváncsi vagyok hogy ez kit érdekel, de amúgy leírom, (hát, ha vkit)

blogolás története:)

- a blogolás előtt mangákat és animéket olvastam néztem de ezerrel:)

- majd a jött a twilight mizéri sokan mondták, hogy olvassam el, olvassam el, de nem akartam,

- majd a new moon előtt megnéztem a filmet, mielőtt a 2 kijött volt előtte két hónap:)

- és végül rá találtam egy twilight-os fanficre, azt nem mondom  meg, hogy, melyik de máig olvasom azt:)

- majd újra, és újra végül napi szinten több ilyenem is kelletkezet, több ilyen oldal és több mint 10 percig tartott a betöltése

-és végül elegem lett, regisztráltam kész és több mint 80 blogot követtem névtelenül, hát az állam esett le XD



és a kitűntettek:
   


( a kövi fejezet jövőhétvégén várható, remélem nem baj, de ez csak most, mert év végén vizsgázni kell angolból és nem kis anyagot kell bevágni sajna, és akkor csinálom meg a fordításokat, amiben nagyon béna vagyok vagy is kész kínszenvedés lesz:( , a másik blog, meg kezdetleges leragadtam két választás előtt, sajna, mert nem akarok zsákutcába kerülni)


1 megjegyzés: